آنالیآنالی، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 1 روز سن داره

آنالی جونم

دختر متولد آبان

1392/8/30 9:10
761 بازدید
اشتراک گذاری

 

متولدین آبان، نماد: عقرب

دخترمتولد آبان طناز و زیبا و احساسی است.

ویژگی‌ها و خصوصیات‌ کلی‌ متولدین‌ آبان‌ ماه‌:
مصمم‌، قاطع‌، با اراده‌، پر قدرت‌، محکم‌ و نیرومند
عاطفی‌، احساساتی‌، پراحساس‌ و شهودی‌
مقتدر، با نفوذ، قوی‌، جذاب‌، گیرا، پرشور و پرحرارت‌
پر شور و شوق‌ و مهیج‌


متولدین‌ آبان‌ ماه‌ در تمام‌ منطقه‌ البروج‌ پر شورترین‌، مقتدرترین‌، پر حرارت‌ترین‌ وپیچیده‌ترین‌ افراد به‌ شمار می‌آیند. حتی‌ زمانی‌ که‌ به‌ ظاهر خونسرد، آرام‌ و خویشتن‌دار می‌رسند، درونشان‌ پر از جوش‌ و خروش‌ و انرژی‌، عاطفه‌ و احساس‌ است‌. درواقع‌ درست‌ مثل‌ آتشفشانی‌ هستند که‌ زیر آبهای‌ آرام‌ قرار دارند و هر لحظه‌ ممکن‌است‌ که‌ فوران‌ کنند، ولی‌ افرادی‌ که‌ تیزهوش‌ و زیرک‌ محسوب‌ می‌شوند، از آن‌خشونت‌ مهار شده‌، قدرت‌ بی‌حد و حصر و شخصیت‌ هیپنوتیزم‌ کننده‌ شان‌ و درعین‌ حال‌ آرامش‌ و خودداری‌ ظاهرشان‌ آگاه‌ هستند. همراهی‌ با آنها در اجتماعات‌ وگردهمایی‌های‌ اجتماعی‌ مرسوم‌ خوشایند است‌، چون‌ آنها در حین‌ بحث‌ و گفتگو بافکر، با ملاحظه‌، موقر، محترم‌، متین‌، خوددار و در عین‌ حال‌ با محبت‌، خوش‌ رو،خوش‌ برخورد، با نزاکت‌ و مهربان‌ هستند، گاهی‌ اوقات‌ نگاهشان‌ آن‌ چنان‌ نافذ وعمیق‌ می‌شود که‌ اطرافیان‌ خجالتی‌ و کمرو تحت‌ تأثیر قرار می‌گیرند و احساس‌می‌کنند که‌ در مقابل‌ آنها بی‌دفاع‌ هستند

. علاقمندیها: صداقت‌ و حقیقت‌، عوامل‌ پنهان‌ و اسرارآمیز، درگیر بودن‌ در کار،کارهای‌ معنادار و عمیق‌، مجاب‌ گری‌ و برخورداری‌ از قدرت‌ قانع‌ کنندگی‌.

بیزاریها: بسنده‌ کردن‌ به‌ اطلاعات‌ سطحی‌ و کم‌ مایه‌، سودجویی‌ و منفعت‌طلبی‌،مشاغل‌ و کارهای‌ موهن‌ و سبک‌، ارتباطات‌ و روابط سطحی‌ و کم‌ مایه‌، تملق‌، چرب‌زبانی‌، چاخان‌ گویی‌، گزافه‌گویی‌، اغراق‌ و چاپلوسی‌.


مشکلات‌ احتمالی‌ که‌ ممکن‌ است‌ سر راهشان‌ به‌ وجود بیاید و شیوه‌صحیح‌ برخورد با آنها:
هر کسی‌ ویژگی‌ها و خصوصیات‌ منحصر به‌ فردی‌ دارد و زمانی‌ که‌ این‌ خصلت‌هاسرکوب‌ و یا فرو خورده‌ شوند، یا برآورده‌ نشوند، باعث‌ بروز مشکلاتی‌ می‌شوند.توصیه‌ ما این‌ است‌ که‌ توصیه‌ها و راهکارهای‌ ما را به‌ کار ببندید و از مواجهه‌ با نتایج‌عالی‌ آن‌ شگفت‌ زده‌ شوید:
مشکل‌: گهگاهی‌ از عقده‌ حقارت‌ و خود کم‌ بینی‌ رنج‌ می‌برید و از خودتان‌ بدتان‌می‌آید، در عین‌ حال‌ اصلا مایل‌ نیستید که‌ از دیگران‌ کمک‌ بگیرید.
راه‌ حل‌: باید به‌ خودتان‌ بقبولانید که‌ نه‌ تنها دیگران‌ بلکه‌ خودتان‌ نیز دارای‌عیوب‌ و نقطه‌ ضعف‌ هایی‌ هستید، سپس‌ سعی‌ کنید تا حتی‌ الامکان‌ نسبت‌ به‌ آنهابی‌اعتنا باشید، بعد متوجه‌ خواهید شد که‌ آنها به‌ تدریج‌ کمتر و کمتر می‌شوند.خودمانی‌ رفتار کنید و منعطف‌ باشید تا به‌ راحتی‌ بتوانید در حین‌ مواجهه‌ با مشکلات‌از دیگران‌ کمک‌ بگیرید.
مشکل‌: با این‌ که‌ راه‌ درست‌ را در زندگی‌تان‌ یافته‌اید و نظر موافق‌ همه‌ را جلب‌کرده‌اید، با این‌ حال‌ هنوز هم‌ از نتایج‌ حاصله‌ راضی‌ نیستید و احساس‌ رضایت‌نمی‌کنید.
راه‌ حل‌: باید حتی‌ الامکان‌ ظاهربینی‌ را کنار گذاشته‌ و به‌ عمق‌ هر چیز بنگرید،بعد به‌ نقطه‌ای‌ می‌رسید که‌ متوجه‌ می‌شوید دقیقا خواسته‌ تان‌ چه‌ بوده‌ است‌. پس‌ابتدا جوانب‌ امر را بررسی‌ کرده‌ و به‌ درون‌ بروید.
مشکل‌: در ارتباطگیری‌ با مشکل‌ مواجه‌ می‌شوید، با همسرتان‌ مشکل‌ پیدامی‌کنید و در نهایت‌ با دوستتان‌ قطع‌ رابطه‌ می‌نمایید.

راه‌ حل‌: نباید به‌ دنبال‌ یافتن‌ نقطه‌ ضعف‌ و عیب‌ و ایراد در دوستان‌ و اطرافیانتان‌باشید، با آنها رفتاری‌ تحقیرآمیز نداشته‌ باشید و از در پیش‌ گرفتن‌ رفتار خشک‌،انعطاف‌ناپذیر، مقرراتی‌ و جدی‌ جدا خودداری‌ نمایید و از مقاومت‌ خودبکاهید.
مشکل‌: هم‌ سن‌ و سالها و هم‌ ترازانتان‌ در جمع‌ از شما دوری‌ می‌گزینند و یا زمانی‌که‌ به‌ آنها نزدیک‌ می‌شود، متفرق‌ و پراکنده‌ می‌شوند.
راه‌ حل‌: هر زمان‌ که‌ احساس‌ کنید شخصیت‌تان‌ لگد مال‌ شده‌ و یا مورد اذیت‌قرار گرفته‌اید، آن‌ را در صحبت‌ هایتان‌ ابراز می‌کنید و این‌ صراحت‌ لهجه‌ شما باعث‌می‌شود که‌ اطرافیان‌ از شما رویگردان‌ شوند، پس‌ بهتر است‌ سعی‌ کنید که‌ تغییری‌ دررفتارتان‌ بدهید و مراقب‌ حرف‌ زدنتان‌ باشید.

سیاره‌ حاکم‌ بر شما «پلوتون‌» است‌.
فاصله‌ متوسط پلوتون‌ از خورشید39/4
دور گردش‌ نجومی‌ از کانون‌ (بر حسب‌ سال‌)247/68
شعاع‌ استوایی‌ (برحسب‌ کیلومتر)1/140
مدت‌ دوران‌ (گردش‌) جرم‌ (بر حسب‌ روز)6/4
انحناء خط استوا نسبت‌ به‌ کانون‌ (بر حسب‌ درجه‌)96
تعداد ماهواره‌های‌ مشاهده‌ شده‌1

حقایق‌ جالب‌ و شگفت‌انگیز دیگری‌ راجع‌ به‌ ماه‌ تولد شما (آبان‌):
عقرب‌ موجودی‌ گزنده‌، کینه‌ توز و زهردار است‌ و شب‌ها در مناطق‌ و نواحی‌ مرطوب‌به‌ دور از نور در جاهایی‌ یافت‌ می‌شود که‌ منابع‌ غذایی‌ مثل‌ سوسک‌، جیرجیرک‌، بید،شب‌ پره‌ و حشراتی‌ از این‌ دست‌ زیادند.

رنگ‌ محبوب‌ و خوش‌ یمن‌ متولدین‌ آبان‌ ماه‌ «قرمز تیره‌ و آلبالویی‌» است‌.

سنگ‌ خوش‌ یمن‌ برای‌ متولدین‌ آبان‌ ماه‌ اپال‌ (عقیق‌ سلیمانی‌) اسرارآمیز است‌ که‌حاوی‌ عجایبی‌ مثل‌ آسمانها، رنگین‌ کمان‌های‌ درخشان‌، محشر کبرا، آتش‌ بازی‌،صاعقه‌، آذرخش‌ و ناپایداری‌ و حرکت‌ در مرکز و عمق‌ محسوب‌ می‌شود در طول‌تاریخ‌ در سر تا سر دنیا برای‌ این‌ سنگ‌ ارزش‌ خاصی‌ قائل‌ شده‌اند. «لوئیس‌ کیلی‌»،باستان‌ شناس‌ معروف‌، شش‌ هزار سال‌ قبل‌ مصنوعات‌ و اشیاء دست‌ ساز اپال‌ را دریک‌ غار در «کنیا» پیدا کرد. افسانه‌ای‌ قدیمی‌ می‌گوید که‌ هر کسی‌ که‌ اپال‌ را به‌ عنوان‌سنگ‌ خوش‌ یمن‌ به‌ همراه‌ نداشته‌ باشد، بدشانسی‌ می‌آورد و استفاده‌ و همراه‌ داشتن‌آن‌ یک‌ ضرورت‌ و الزام‌ محسوب‌ می‌شود.

نام‌ افراد مشهوری‌ که‌ در ماه‌ آبان‌ متولد شده‌اند:
ماری‌ آنتوانت‌
ماری‌ کوری‌
مارتین‌ لوتر
تئودور روزولت‌
چارلز، پرنس‌ ولز
بیل‌ گیتز

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

گیتی
21 اسفند 92 22:10
من این ماه رو این روز و این ساعت تولدت رو دوس دارم چون تولد گلدونم سنارو یادم میندازه .عاشق هر دوتاتونم .....بوسسسسسسسسس
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آنالی جونم می باشد